Dec 29, 2010

Pondok Moden Labu Negeri Sembilan (2010)

Kawan paling rapat bagi aku Nur Syaidatul Amyra
  




Kawan aku paling rapat . Sayang kau sangat Amyra.

Bersama Akak kesayangan yang bernama kak husna. Seriously rindu.

Lepas ni tak dapat jumpa akak ni dah dan selalu rindu akak ni.


Akak Fassi Minggu Pertama. comelkan semua?

Akak Anis , Akak nisa , Akak Farahiyah dan Akak Zunairah.
Rindu akak kesayangan ni semua.

bersama akak jannah.

Gambar tak berapa jadi hehehe.

Abang Fassi.


Abang Fizi kitaorang panggil dia abang kerinting sebab rambut dia kerinting.
kesian dia terkena demam denggi. Semoga dia cepat sembuh. Allahumma Amin. Abang pendek tu
aku tak tahu apa nama dia. Hihi . Abang fateh kitaorang panggil abang hitam sebab muka dia hitam manis.
Yang last aku panggil abang cina sebab aku tak tahu apa nama abang tu so abang berempat ni memang baik.



                                          Sesi Muhasabah diri. Airmata.

Wahai anak-2 bina. Bani wa Banat.

Rindu nak BBQ.
      Abang fozi and abang din and ustaz faizal and ustaz sarifuddin
                    Abang Fozi abang paling garang tapi dia lawak. Kalau kena denda aku tak suka.. 
Asal tak garang dia kan ketua umum kat sk so memang tegas.  

Anak ustaz Sarifuddin. Seriously comel sangat, Kuat makan. Hehehe

Budak-2 lelaki yang nakal. Eh?
                           

                                    Izzan , Iyadh dan nabil . Adik beradik kembar . Selalu pakai baju sama.
Muhammad Nur Irfan. Abang paling handsome macam korea. Hahha

Sesi makan tengah hari.

Budak-2 tahfiz AlQuran.

Kumpulan kami. Saidatuna Aisyah with Ustazah Wan maiha. Walaupun garang dia baik.


Yang tudung biru nama dia Nur Mella Sabillillah. Walaupun cerewet mulutnya tetap aku suka kawan.
Mak dia orang indonesian cristian tapi Alhamdulillah dah masuk Islam. Tapi dia bagus datang pondok 
moden sebab nak belajar agama. Mula-2 susah tapi lama lama senang. Dia selalu ada masalah
dengan cousin dia Aira Dan Ika. Asyik gaduh sampai pening aku. hahaha btw semua baik-2.

Zul aiman. Irfan dan yang lain-2
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hari perakhiran. Hari penutup . Waktu Ikrar.

Kenangan :')

~~~~~~~=~~~~~~~=~~~~~~~~~~~~~=~~~~~~~~~~~~~~~=~~~~~~~~~~~~
Maka berakhirlah program ini

Pondok meden in my memories (2010) 

Aku rindu semua . Seriously rindu sangat. Hmm

Friends Forever.
Love youols! Bye.

thanks for reading my post...

No comments:

Post a Comment